Latte och plugg

Just nu består mitt liv utav plugg, vänner och hästen. Jag har just nu över 300 bloglovin-inlägg att läsa, och som ni märkt har jag inte bloggat på ett bra tag. Jag har dock pillar lite med designen.

Ja, somsagt, tiden går åt till allt annat än datorn. Jag pluggar för att få klart det sista nu innan vi slutar, inte länge kvar nu. Jag är i stallet, tränar och så, tävlade i helgen. Är med vänner. Är ute i det härliga vädret (som börjat försvinna, rätt kallt idag, men ser ut att bli bättre till helgen igen, så det är lugnt). Jag lever helt enkelt livet, och såfort jag blivit klar med nya designen så ska ni få ta del av mitt liv igen!

Just nu:

Blev ett litet fejkleende där med sugröret i munnen, hihi.. Sitter iallafall hemma och dricker en riktigt god latte, skriver lite här i bloggen. Planer för resten av eftermiddagen är plugg, stallet och gå ut och gå en runda, och om jag hinner ska jag städa rummet med.

 

Ja, nu ska jag iallafall ta tag i pluggandet, tänkte bara visa att jag faktiskt lever. Hoppas ni mår bra!!

2011-05-04 - 16:09:55
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0