Veckoplanering

Jag har börjat få lite struktur i mitt liv nu, och det kan behövas. Jag har börjat göra "scheman" varje vecka, så att jag gör det som måste göras, skriver alltså upp vad jag har för läxor, när vi har prov/läxor, träningar (rida, hemmaträning, ut och gå/springa o.s.v) och saker jag ska kolla upp eller annat jag ska göra. Det är ett väldigt bra tips till er som har mycket att göra, använd en almnacka eller gör ett eget schema, på allt du ska göra varje dag. Man har koll på vad man ska göra, och glömmer inte av läxor/prov.

Såhär ser mitt schema ut för denna veckan:

Jag har rätt mycket plugg denna veckan (glömde skriva med spanskaprovet som är imorgon, när jag gjorde schemat). Så nu ska jag plugga spanska, och efter det så ska jag börja planera min egna idrottslektion!

2011-03-31 - 17:55:43
Dagbok - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 13:59:33
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Hej,

Var med och tävla om en länkning i dagens film.

Allt du behöver göra är att tipsa om en film i dagens film inlägget :)

2011-04-08 @ 13:51:12
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0