Ny månad, nya tag



Världens bästa Pandora, och virre



Finaste Star



Busar lite...



Lilla Bassee

Gud vad jag skulle vilja göra om mitt lov, som var riktigt bra. Vill att det ska vara måndag, första dagen på lovet, så att jag skulle åka ner till skåne imorgon. Saknar det så mycket, syster, hästarna, att vara ledig, allt! Men får väl åka ner och hälsa på igen på nästa lov också kanske! ;)  Red alla dessa hästarna när jag var nere, riktigt roligt att rida olika hästar, och den gråa på översta bilden var riktigt stor, men det var kul.

Sitter just nu och pluggar på en massa, har ett SO-prov imorgon, och både engelska och Svenska som ska vara inne ikväll. Sen har jag också engelska, matte och spanska denna veckan. Puuuh, gäller att ta tag i det! Pusss


2011-03-01 - 17:30:42
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0