Dunväst

 

Igår när vi var på kungsmässan och shoppade så köpte jag denna dunvästen att ha när jag rider. Invigde den idag, och den var riktigt skönt. Dunväst när man rider - Våååårkänslor.

 

Har faktiskt hunnit med riktigt mycket idag, även om jag inte planerat någonting. Jag har färgat mammas hår, varit i stallet och ridit i över en timme, solat på balkongen i en timme, tränat lite styrka här hemma, fixat lite på nya designen, pluggat och fixat lite på rummet. Nu kollar jag på solsidan, är paus, men det börjar snart igen.

 

Hoppas ni har haft en lika bra söndag som mig, och att även ni fått massa vårkänslor! pusss

2011-03-06 - 20:17:26
Nytt i byrån - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0