Fri som en fågel

Jag och några fina vänner innan skolbalen!
Äntligen är jag fri.
Har gått ut grundskolan, och har ett långt och härligt sommarlov framför mig. Sista veckan i skolan var riktigt bra, balen var väldigt lyckad, avslutningen var så fin och vi hade verkligen roligt, festen var lyckad och jag är supernöjd med mina betyg.

Imorgon åker jag till Turkiet med min familj och kommer hem lagom till midsommar, och jag ska bara njuta dessa dagarna (nästan två veckor) i Turkiet, bara leva livet. Sommarlovet ska tillbringas med kompisar.

Jag har gjort en ny design för att bloggen ska bli lite fräschare, och jag ska börja uppdatera igen nu, så ni kommer få veta vad som händer i Turkiet, och på sommarlovet. Jag kommer dock fortsätta pilla på designen, för den är långt ifrån klar, men det får ta sin lilla tid.
2011-06-12 - 14:24:06
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: emma axelsson

skit fin design!

2011-06-12 @ 23:00:49
URL: http://emmaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0