Underbart bra fredag

Idag har varit en riktigt bra dag. Har skrattat riktigt mycket, och goa lektioner och aa, helt enkelt en toppenfredag.

På Hemkunskapen gjorde vi olika efterrätter och fika, så dukade vi upp det så alla fick ta av alla. Älskar våra hemkunskapslektioner, vi har alltid så mysigt/roligt. Det är något av det jag kommer sakna mest av klassen när vi slutar, faktiskt, en av alla tusen saker såklart.

Efter skolan åkte jag hem och duschade och fixade mig lite, och åkte in till stan och åt pizza och kollade lite hotell med Nathalie, Elin, Saga och Lisaa! Efter det gick vi till På G, ett café i stan. Jättebra att dom har öppet till 9, om man är i stan och vill ta en kvällsfika liksom. Så satt vi där i två timmar och bara pratade skit och vissa fikade lite, jag orkade inte efter all pizza, men det var riktigt mysigt iallafall. På vägen hem så kom det massa folk från Ullared också, som skulle med bussen!


En bild från förra terminen på min halvklass när vi hade hemkunskap, utan lärare, då hade vi riktigt mysigt.

Alla är inte med på bilden!



2011-01-15 - 00:08:56
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0