Sista terminen

Nu tänkte jag gå och tvätta ansiktet, borsta tänderna och fixa allt innan sängen, och lägga mig och läsa eller titta på film. Imorgon börjar ju skolan, och därför måste jag försöka somna rätt tidigt ikväll, vilket kan bli svårt då jag inte somnat innan långt in på natten hela jullovet, och sovit ganska länge.

Ja, somsagt, imorgon börjar skolan. Sista terminen i nian. Sista terminen på denna skolan. Sista terminen med klassen. Usch, det känns så hemskt att säga, men ändå så skönt. Jag längtar till gymnasiet, men vill samtidigt gå kvar, med min goa klass. Jag hoppas att det blir en bra sista termin med klassen, och att det händer mycket roliga saker, och det tror jag det kommer göra. Bara våren kommer så blir allt mycket roligare, och alla mycket gladare!

Men nu måste jag fixa mig inför sängen, vill inte se helt död ut imorgon ju! ;) Godnatt på er!
2011-01-09 - 21:47:43
Skola - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0