Nu säger jag Godnatt

Ja, det är precis vad jag gör. Har haft en riktigt bra helg, med vänner, familj och släkt. Jag har verkligen kommit ifrån skolan denna helgen, så nu känner jag faktiskt att jag orkar med denna veckan också.

Idag har jag ridit på pluttisen, kollat innebandy med Elinor, mamma och pappa, Warberg-Sirius, och Warberg vann med 12-6, men det var faktiskt en riktigt rolig och spännande match. Kanske inte i slutet, men annars så var den spännande. När vi kom hem åt vi lite mat, och sen har jag kollat på Handboll, Solsidan, Time Out och Minuten, och fixat med Veckans blogg, så nu ska jag lägga mig sova, ska bli såå skönt!

Godnatt sötnosar, hörs imorgon!
2011-01-23 - 22:27:06
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0