FÖDELSEDAGSBARNET

NU ÄR JAG 15 16 ÅÅÅÅÅR! :D

Har haft en riktigt, riktigt bra födelsedag faktiskt. Frukost på sängen (smoothie), med paket och sånt. Skola, slapp dag, mest raster kändes det som. Thaimat med några av de bästa vännerna istället för fiskpudding i skolan. Middag med familjen nu ikväll, och snart blir det tårta!

Jag skulle fotat mina presenter, men det var så mörkt, så ska se om jag kan göra det imorgon, annars gör jag det i helgen! Blir mörkt när jag kommer hem, så himla tråkigt!

Just de, när jag kom hem gick jag ut med hunden, och hämtade posten, och i brevlådan låg mina saker jag beställt hem från E.L.F , happyyyyy!

weheartit

2011-01-25 - 20:13:36
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

Grattis! Nu har utsett vinnarna i veckans blogg och du är en av dom.

Nu gäller det att locka till sig röster så du vinner hela veckans blogg, kram :)

2011-01-26 @ 11:59:55
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0