14 timmar i skolan

Nu har jag äntligen kommit hem efter att ha varit i skolan i 14 timmar, hur sjukt är inte det?
Nej, men vi har bara slappa lektioner, spanska pratade vi bara, musiken spelade vi lite, planerade för klassmiddagen på no:n, och bakade på hemkunskapen! Inte så jobbig dag. Direkt när vi slutade gick vi till bygdegården, och där har vi varit sen dess. Vi har nämligen gjort en middag med uppträdanden och lite tävlingar för föräldrar och vänner för att tjäna ihop pengar till klassen.

Jag orkar inte berätta så mycket mer, utan jag går och lägger mig nu så att jag är pigg imorgon, då det är feeest!


Vill bara säga att jag älskar 9B , <3
2011-02-11 - 23:50:04
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0