Be happy


Foto: Tilda Johansson (jag)   Modell: Tilda Johansson (jag)
Utrustning: Canon EOS 400D + Canon EF 50mm/1.8 + Canon RC-6 + Melerad Reflexskärm

Redigerade en bild som jag tog samtidigt som de här bilderna. Redigerade den så att den skulle se lite gammal ut, och inte vara lika vanlig. Tog ungefär samma bild fast med olika texter på blocket, så det kan hända att det kommer någon annan redigering på en annan sådan bild. :)

Nu tänker jag hoppa in i duschen och sen göra en kopp té tror jag, och sätta mig och plugga hela kvällen. Tråkigt, men sådant som måste göras, och som är skönt när det är klart!
2010-09-01 - 20:10:13
Självporträtt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: simone

så söt bild :d

2010-09-06 @ 14:51:58
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0