Autumn, me like!

Jag måste faktiskt vara ärlig och säga att jag är redo för hösten, den riktiga hösten. Klart jag inte hade tackat nej till sommar, men nu när man vet att sommaren är över så är det väldigt mysigt med höst. Alla fina färger, alla mysiga stickade kläder, vantar, halsdukar och mössor, stövlar/kängor och att sitta inne och titta på film och dricka té under en filt. Är inte det himla mysigt?

Idag är det i och för sig en sån tråkig dag då det blåser, är grått och småduggar. Men sådan höst som på bilderna nedanför är det jag längtar till...

weheartit.com


Mamma har med sig systemkameran till Åre, där hon är på någonting med jobbet, därför blir det nog inte så mycket bilder i helgen..
2010-09-11 - 13:33:09
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0