Ansiktsprodukter

Jag tänkte skrica ett litet inlägg om vad jag använder för dagliga ansiktsprodukter.

Vi får se hur detta går, för min dator har gått sönder, eller inte datorn, men något i datorn, så det är en stor rand mitt i skrämen, så ser inte riktigt vad jag skriver, men hoppas det inte blir för mycket fel! ;)


 

Här är rengöring från Loréal, serien Tripple Active.

Jag börjar med att skölja ansiktet med varmt vatten, tar en liten klick av "Hydrafresch Cleansing Gel" och tvättar ansiktet noga. Sen sköljer av med varmt vatten igen och torkar med en handduk.

Sen tar jag "Tripple Active Cleansing milk" på en bomullspad och tvättar ansiktet, sen gör jag samma sak med "Tripple Active Refresching toner".

 

 

På morgonen använder jag dagkrämen "Tripple Active Day".

 

På kvällen använder jag "Pure Zone Hydra Pure".

Den är verkligen jättebra om man har finnar. Jag änvände den en gång och märkte verkligen skillnad dagen efter. Men man ska inte använda den för mycket, då den kan torka ut väldigt lätt.

 

Det var lite vad jag använder och så, och denna serien funkar bra för mig, och är ganska billig också. Har testat många olika, både dyrare och billigare, men denna är den bästa av de jag testat. De är också väldigt dryga. Sen använder jag en "Eye Make-up Remover" från samma serie, som också är väldigt bra.

 


2010-10-31 - 20:18:52
Övrigt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0