Photoshoptips: Rundade kanter på en bild

Jag fick ett önskemål om att göra ett inlägg om hur man gör rundade kanter på en bild i photoshop elements.
Självklart fixade jag det, men det var lite jobbigt eftersom jag har en rand mitt i skärmen, men hoppas inte där är några stavfel eller liknande, isåfall får ni gärna säga till, så ändrar jag på det! ;)

 

Om det nu är någon som ni inte förstår, något som ser konstigt ut eller något som jag gjort fel, så får ni gärna säga till, för man blir så lätt "blind" när man gjort saker och ska "rätta" det.

 

Hoppas ni gillar det, och säg gärna till om ni vill ha mer tips, och isåfall vad, så ska jag försöka fixa det!

2010-11-03 - 21:49:01
Tips & Trix - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

toppen! tack så jättemycket :))

2010-11-03 @ 22:38:35
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0