Våfflor

Ser inte så gott ut kanske, men det var det. ^^
Jag var snäll och gjorde våfflor till familjen innan, med grädde, banan och choklad, men eftersom jag inte gillar banan så tog jag grädde, sylt och choklad, det låter inte gott, men det var gott, riktigt gott!

Nu ska jag lägga mig och läsa eller titta på film, sen ska jag sova. Imorgon ska jag till stan med kusinen och mysa. Jag ska titta på skor till konfirmationen och så ska jag nog sola tror jag. Min konfirmationsklänning kanske kommer imorgon också, om jag har tur. Hoppashoppashoppas.

Skulle ridit lektion idag på Sol, men eftersom jag har skadat foten så kunde jag inte göra det, men får hoppas foten blir bättre snart. :)
2010-05-13 - 23:15:48
Godsaker - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: L I L I J A

Jag tyckte det såg himla gott ut det där :)

2010-05-14 @ 19:44:23
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0