Summer ♡

Idag har det varit riktig sommar ute. Var 25 grader. Så himla underbart skönt.

Direkt efter skolan åkte jag, Saga och Lisa in till stan, där träffade vi Nathalie och hon och Lisa gick och solade, och jag och Saga stack till trafikskolan och pluggade. Jag fick godkänt på Mcprovet jag gjorde, så nu har jag bara ett prov som jag inte fått g på. Ska köra på Onsdag, och sen ska jag skriva upp så fort jag får tid. Efter det så gick vi och letade skor till Lisa och Saga, och sen stack jag till mamma.

När jag kom hem så tog jag fram och klippte av två par jeans till shorts, blev ganska bra faktiskt, me like summer.



Foto: Jag

Lite udda bilder på mitt linne och mina "nya" shorts.

2010-05-19 - 21:15:29
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHA jag klippte också av shorts igår, och då hade jag inte läst din blogg ;o :) <3

2010-05-20 @ 16:36:34
URL: http://lisavictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0