Nytt till Sims 3

Jag har laddat ner massa nya saker till The sims 3. Gratis då, och lagligt.



Så nu håller jag på att ladda in sakerna, och det går segt för man måste ta en sak i taget. Men har inte så mycket kvar, kanske tar resten imorgon.

Jag har också pluggat en massa idag, har skickat in 3 uppgifter, och sen pluggat på moppeprovet. Har även kört lite moppe. Jag känner mig duktig, har fått gjort mycket idag, även om jag tatt det lungt.

Imorgon är jag nästan ledig från skolan, eller vi har friluftsdag, och så valde jag att vara hemma och rida, så jag och Lisa ska rida tillsammans, jag får låna hennes ena häst för annars kan vi inte rida tillsammans, så det ska bli roligt. Jag skriver innan jag åker till henne, och sen uppdaterar jag med foton från dagen! :)


Godnatt på er, sov gott!
2010-05-09 - 23:06:54
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0