Första maj

Godmorgon på er!
Eller, ja, godmorgon och godmorgon, klockan är 12, men jag vaknade för typ en timma sen. (a)

Idag är det första maj, och då tycker jag det ska vara fint väder, varmt och massa grönt ute. När jag tittade ut genom fönstret när jag vaknade så var det istället grått, inte alls grönt (bara lite på vissa träd) och ser väldigt kallt ut. Inte kul. Jag vill ha sol och värme nuuu!

Bilderna nedanför fotade jag för exakt ett år sen, 1 maj 2009.


Bilden är inte så bra, men ville bara visa hur det såg ut förra året. Sol, grööönt, varmt! Idag är det typ tvärtemot, mulet, inte så grönt och inte heller så varmt. Blää!!


Foto: Jag
2010-05-01 - 12:04:56
Natur - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här har det snöat idag xD :(

2010-05-01 @ 13:33:44
Postat av: Lisa

1a maj förra året var jag i dagstorp med trido :( <3

2010-05-02 @ 09:29:26
URL: http://lisavictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0