Förbereder inför konfirmationen

Just nu håller jag på att förbereda inför konfirmationen. Massor att göra.

Things to-do ...
Städa lite här och var
Fixa tältet som vi ska vara i imorgon efter kyrkan
Hemmaspa så att man blir lite fräsch ^^
Plocka fram allting till imorgon
Ladda kameran så att den har batteri imorgon
Äta mat, hahaha

Ja, så där har jag lite att göra. Ska alldeles strax äta grillat, gott!

Juste, kan ju också tala om att min konfirmationsklänning har inte kommit, får därför ha en gammal. Riktigt dåligt tycker jag, har väntat i 2 månader ungefär. Köpte den på Stylebystars.com och dom sa att den skulle komma efter senast fem veckor, men den har somsagt inte kommit. Det går inte heller att ringa till dom, för om man ringer säger dom bara att man ska mejla, och då tar det ju sin lilla tid innan man får svar. Tur att jag hade klänning som jag kan ha, annars hade det inte varit kul.

Jag tror jag uppdaterar mer under kvällen.. Annars kommer det imorgon, med massor av fina bilder. Haha! :)
2010-05-21 - 20:19:47
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Sarah

Så får du säkert klänningen på Måndag när du redan är konfimerad. Man brukar ha den oturen ..

2010-05-21 @ 22:31:25
URL: http://lillasysternsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0