Bilder från min konfirmation

















©  Foto: Anders Johansson & Tilda Johansson

(alla bilder är fotade av pappa, utom den med en ros)

 

Jag har haft en riktigt bra dag. Strålande sol och riktigt varmt, god mat, bra sällskap och ja, jag har haft det kanon. Jag har också fått fina presenter, ni ser pandora-armandet som jag fick, på näst sista bilden men man ser inte berlockerna. Jag är som sagt ritkigt nöjd med dagen. Tack allihopa!

 

Jag orkar inte sitta och redigera alla bilder, så det får bli som det blir. Ser verkligen kritvit ut av att solen reflekterar, och massa skuggor. ;)

 

Nästa sak att längta till: T U R K I E T.

Jag har bara fyra dagar kvar i skolan innan sommarlovet, eftersom jag åker till Turkiet, och sen kommer jag hem precis innan skolavslutningen. Skönt!

2010-05-22 - 23:27:42
Tilda själv - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Vad fint allt var !

2010-05-23 @ 12:58:21
URL: http://www.jpic.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0