Snart lov igen ...

Sitter i skolan nu, och snart är första dagen avklarad. :)

Jag kommer inte gå i skolan så mycket dom närmsta veckorna..

v. 9 Skola
v. 10 Skola
v. 11 En studiedag, skola
v. 12 Prao
v. 13 Prao
v. 14 Lov
v. 15 Norge
v. 16 Två dagar i cafét

Så det blir inte så jobbigt, och tiden går fort. :)

I eftermiddag ska jag ha barngympa, och efter det så ska jag plugga engelska, ha ett stort engelskaprov på torsdag.
Men jag uppdaterar mer ikväll, ska försöka uppdatera mera, och fota lite, har inte gjort det på ganska länge...


Ha en bra dag! :)
2010-03-01 - 12:51:46
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: mmautildah

fin blogg !:)

2010-03-01 @ 15:12:17
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0