Sängen väntar

Ja, nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas jag frisknar till under natten, så att jag kan gå till skolan imon, missar så mycket annars.

Problemet när jag varit sjuk några dagar är bara det att jag kan inte somna i tid på kvällen, eftersom jag ligger och vilar hela dagen, och sen när jag börjar bli frisk och ska till skolan dagen efter så kan jag inte somna, och då blir man så trött. Haha!

Mitt huvud är helt bombtätt, och mina ögon rinner hela tiden, jag nyser och hostar stup i kvarten och ja, är förkyld helt enkelt. ;) Men nu ska jag sova, och hoppas på att jag blir bra imon! :)


Godnatt mina söta läsare! :)
2010-03-10 - 22:24:38
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Julia Noring

Sov så gott :D

2010-03-11 @ 07:57:14
URL: http://julianoriing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0