Gymnasieval



Idag hade vi "yrkesdag" i skolan, där man fick välja tre olika yrken som man ville veta mer om. Jag valde design, fotograf och frisör. Jag ångrar verkligen att jag inte tog turism istället för design, men men, gjort är gjort. ;)

Jag fick igång lite tankar om vad jag kanske vill gå för linje på gymnasiet, antingen turism, stylist eller frisördrottning blanka i Falkenberg, MediaLBS (ljud&bildskolan) i Varberg, eller kanske friskvårdFalkenbergs gymnasieskola. Det är bra att ha lite tankar, så man ha en liten aning om vad man kanske vill gå, även fast det är nästan ett helt år kvar tills jag ska välja. :)


Någon som går på gymnasiet? Vad går ni, och är det kul/bra? :)

2010-03-04 - 17:54:13
Frågor & Svar - 4 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: E.Vendela

Jag går samhällslinjen. Jag valde samhälle eftersom jag är osäker på vad jag vill utbilda mig vidare till senare - och jag ångrar mig inte eftersom jag kunde utesluta det mesta av NO:n. En kompis går på LBS fast i Helsingborg och hon säger den är jättebra! :D Lycka till med valet. :)

2010-03-04 @ 19:48:37
URL: http://dreamsbegin.blogg.se/
Postat av: malin

jag har valt inrednings design på drottningblanka:) (falkenberg) om du väljer något där kommer vi ses varje dag;)hehe :)

men bra att du redan börjar tänka nu, för det går as snabbt tills du står där och inte vet.. så var det för mig.

2010-03-04 @ 20:40:40
Postat av: Lisa

DU SKA GÅ PÅ DROTTNING BLANKA MED MEJ DIN BAJJJSSUNGETVILLING :D <3

2010-03-05 @ 09:51:20
URL: http://lisavictorias.blogg.se/
Postat av: rebekca

jag tycker att turism på drottning blanka låter ganska nice faktiskt!! men jag kommer säkert att hinna ångra mig, kram!

2010-03-10 @ 21:50:17
URL: http://rebeckaivarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0