Godnatt

Jag har inte alls varit aktiv idag, men har inte suttit vid datorn någonting förräns nu, och nu orkar jag inte sitta här. ;)

Jag var ju hos farmor och farfar och åt, och sen åkte jag direkt till stallet och efter det åt vi och så gick jag till mormor och morfar och duschade. Älskar deras dusch! (a) Haha.

Men nu tänkte jag lägga mig och titta på film, så kommer inte skriva mer ikväll, ville bara säga Godnatt till er.

Imorgon ska jag försöka komma upp i hyffsad tid, och sen så ska jag in till Falkenberg (körskolan) och kanske även till Halmstad, för min syster ska till sjukhuset i halmstad så kanske åker dit och går på stan eller något, annars vet jag inte vad som händer. Kommer iallafall uppdatera imorgon. :)

2010-03-14 - 23:10:53
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej!

hur är allt med dej idag?

söt blogg!

kram

2010-03-15 @ 11:28:37
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0