En väldigt trött Tilda

Jag är riktigt trött, har varit det hela dagen. Trodde jag skulle bli pigg efter jag hade ätit nu ikväll, men blev inte det, vilket var bra, eftersom då hade jag nog inte somnat på jättelänge. Så nu ska jag gå och fixa mig och sen lägga mig och titta på film/tv tills jag somnar.

Moppekursen gick bra. Det var mest information och även en teorikurs. Det verkar väldigt svårt, så himla mycket nu ju, men jag tror nog jag klarar det. :)

Jag ska somsagt lägga mig nu, är jättetrött, så bloggar inget mer idag. Imon ska jag försöka hinna blogga från skolan, annars efter jag har ridit lektion för Carro.


Godnatt på er, sötnosar
2010-03-17 - 20:21:34
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där jag tävlar ut skönhetsprodukter.



Delta gärna om du vill

http://www.lovemercury.se//2010/march/tavlingsdax.html#comment

2010-03-18 @ 13:24:48
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0