Börjar bli sjuk

Jag mår inte alls bra just nu, har jätteont i halsen och huvudet, känner mig febrig (har dock ingen feber) och är trött. Jag har haft ont i halsen hela dagen, så har bara tatt det lungt för att det ska bli bra, men nu har det blivit värre..

I eftermiddags tog jag ut min fåtölj och lade en pläd i den och satt mig med ett täcke i solen, och somnade, så himla härligt.. Gick ut en långpromenad med hunden också, och det börjar verkligen bli vår!

Sen har jag också diskat upp allt i köket, (så att mamma skulle slippa det när hon kom hem från jobbet), rensat min garderob och städat mitt rum. Känner mig duktig! ^^

Nu vill jag bara sova, men är inte tillräckligt trött, så jag har borstat tänderna, bytat om och bäddat ner mig i sängen, och ska titta på Gossip Girl (är beroende) tills jag somnar.


Foto: Tilda (jag)


Sov gott, Godnatt!

2010-03-06 - 21:30:36
Dagbok - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: mmautildah'

låter toppen!:)

jofan bara finfint!

vvad görs?

2010-03-07 @ 12:12:36
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Towe

Fin bild! (:

2010-03-13 @ 19:04:31
URL: http://klockrent.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0