Bara 39 dagar kvar...

Foto: Anders Johansson, Modell: Tilda Johansson (jag)

 

Lät dumt att säga modell, men det är ju det, så skrev det.. haha! Och jag ser helt borta ut på bilden, men det behöver ni inte bry er om. ;)

 

Idag efter konfirmationen så var det möte om skidresan. Jag lägtar! Jag tror det kommer bli riktigt roligt, och det verkar som om vi kommer bo på ett bra hotell.

 

Jag funderar faktiskt på att åka snowboard... Men tror inte det. Men det är så kul, och jag gör ju nästan aldrig det, gjorde det sist när vi var i Hestra. Men det skulle egentligen vara kul och göra det, men tror det blir skidor. :)

 

2010-03-02 - 19:07:46
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0