wunderbar


Det här är området där i bor. I ett likadant hus, inte helt fel faktiskt.

Utsikt från ett ställe vi var på idag.


Lite mat vid havet idag.

Såg massa delfiner idag när vi satt och åt. Säkert 50 sycken. Riktigt coolt! Fick ingen bra bild tyvärr.

På bilderna ser inte vädret bra ut, men vi har det kanon. 39° och sol, riktigt varmt. Har blivit många dopp i poolen idag kan jag säga. Har också varit nere vid havet nu på kvällen, men blev bara fötterna som svalkades, men ska bada i havet på torsdag tror jag.

Till frukost blev det amerikanska pannkakor med sirap, massa goda färska fruker och gott bröd och massa annat. :)

Jag kan inte skriva ner allt som händer, men ska försöka uppdatera er vad som händer och sker här nere i paradiset. Jag står ut här några dagar till kan jag lova.

Nu ska jag dra mig till kojs, imorgon blir det upp tidigt för att åka och shoppa, shoppa och shoppa heeela dagen.

Godnatt :)
2010-06-01 - 20:57:19
Världen runt - 4 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: elsa

Gud så mysigt, kan knappt vänta 2 veckor tills vi ska åka ner där ;}

2010-06-02 @ 07:17:35
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: elsa

Svar: Nix, Side, en bit från Alanya. ;}

2010-06-02 @ 20:34:09
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: Farmor o Farfar

Så mysigt ni har det.Ni ser verkligen ut att trivas.Hälsa alla.

2010-06-03 @ 09:02:50
Postat av: J O H A N N A

Vilka härliga bilder!

2010-06-04 @ 00:43:06
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0