Stranden hela dagen

Har precis ätit god mat hos mormor och morfar i olofsbo.

Åt lunch och fikade hos farmor och farfar igår, och sen åkte jag till stranden, och sen och hälsade på min älskade kusin. Så himla underbart med sommarlov, speciellt när man kan ta sig vart man vill! :)




frääsch bild på tjockismage :D haha



Alla bilderna är tagna med min Iphone, därav lite dålig kvalité. På bilden i mitten ser ni också min nya bikini som jag köpte i turkiet!

Nej, nu ska jag köra till min kusin , ha det bra så bra. Puss
2010-06-17 - 12:56:09
Dagbok - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Lisa

ja för du är ju verkligen så hiiimla tjock ;o hahha, eller inte :)) <3

2010-06-17 @ 20:24:17
URL: http://lisavictorias.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha sista bilden var cool:)

vad härligt att ligga på stranden och dega:)

2010-06-24 @ 23:40:02
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0