Juste, jag har en blogg

Jag har verkligen inte haft tid att blogga, men nu har vi fått sommarlov, och då ska de bli bättre med det. 

Igår så var det skolavslutning, tittade när vissa sjöng och så, sen fikade vi med bästa klassen, tårtaaa. Efter det så gick niorna ut till sina vagnar. När det var slut så tog jag och Sofie bussen in till stan och käkade thaimat med familjen och åkte och handlade mat till kvällen. På kvällen var vi hos maja på typ grillfest med några från klassen + lite mer folk. Jag hade riktigt roligt, så tack för en kanonkväll Maja och alla andra. :)

Nu har jag sovit ut och ska gå ner och äta frukost, sen ska jag städa mitt rum och packa upp väskan från Turkiet, som jag förövrigt saknar väldigt mycket.
2010-06-12 - 12:44:30
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0