Härligt väder

Tagen med mobilkameran, därför dålig kvalité.


Jag och min söta vovve ligger ute på gräsmattan på ett täcke och solar. Jättefint väder idag, nästan synd att inte vara på stranden. Men detta blir bra det med! Har en del saker att göra, jag ska packa, för imorgon åker jag till Jönköping och firar midsommar, jag ska städa mitt rum och klippa klart gräset för att göra mamma och pappa glada och tjäna lite pengar. Sen ska jag också rida. Men allt detta får bli efter jag solar, för man måste ju ta vara på vädret!
2010-06-24 - 14:40:07
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Taack :D

2010-06-24 @ 15:55:54
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0