Ta dagen som den kommer

Nu har det redan gått tre veckor på sommarlovet, alltså bara sex kvar. Men det ska jag inte prata om! Jag ska verkligen ta vara på dom sex veckorna som är kvar, och göra precis vad jag vill.

På söndag (OJ! inte länge kvar) ska jag och några girls på Lars Winnerbäck konsert.
Veckan efter det är det kräftfestivalen, gillagillagilla! Ska jobba den veckan också.
Sen har mamma och pappa semester, och då hoppas jag på att det blir någon vecka i smögen eller liknande.
Sen är det diggelo i slutet av juli.

Sen har jag inte så jättemycket mer inplanerat, utan jag kommer ta dagarna som dom kommer, som jag har gjort precis alla dagarna de här tre första veckorna. Jag ska vara på stranden med goa kompisar, äta glass, sola & bada, ha picknick och grillkvällar med kompisar, sova i stugan och villavagnen, sova under bar himel, tälta, spela minigolf. Ja, göra sånt som man ska göra på sommaren helt enkelt. Men det viktigaste av allt är att göra det med vännerna. :)


Två bilder på mig och mina vänner från förra sommaren.

bjuder på hur jag ser ut..


Jag och Sofie
2010-07-05 - 14:04:17
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: annapanna

TILDA!! jag saknar dig sjukt mycket vännen. Vi måste hitta på något typ tälta, eller nått med vi fem. Fasen va jag saknar dig1!!

Vi hörs snarast!!!!!! haha

2010-07-06 @ 21:42:11
URL: http://annaajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0