Min vän hängmattan

Jag har precis ätit. Kom hem från Göteborg ungefär vid sju-åtta någonting. Har haft en toppendag i göteborg med mina vänner! Köpte inte alls mycket, men det var bara bra, för jag behöver inte så mycket kläder just nu.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, antingen bytar jag om och springer några kilometer, duschar och lägger mig i hängmattan och tittar på film, eller så lägger jag mig i hängmattan och tittar på film och skiter i att springa. Kan inte bestämma mig!



Igår låg jag i hängmattan och läste på kvällen, och smsade med massa söta männsikor. Så himla mysigt.
2010-07-08 - 20:53:28
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Sara

sv; nej, det var typ så att man kunde få en bild när man kommenterar någons blogg, typ så som det är på devote :)

2010-07-09 @ 13:31:21
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0