Vad är det för nå'n dag...

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är ...


© Tilda Johansson,   gammal oredigerad bild.

TILDAS födesledag, Hurra! Hurra! Hurra! :D

Haha, jag ville bara säga att jag har haft en bra dag hitills, och den kommer bara bli bättre tror jag. Men jag hinner inte blogga just nu, för nu ska jag städa iordning lite här hemma så mycket jag hinner, sen blir det barngympa och sen ska vi fira mig här hemma. :) God mat, paket och allmänt trevligt tror jag, :D


Tack för alla gratulationer, ni är så fina allihopa! :)
2010-01-25 - 16:25:29
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Alicia

Grattis tilddaaa! :D

2010-01-25 @ 21:25:11
URL: http://aliciahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0