Söndag igen

Gud vad veckorna går fort. Imorgon har jag varit 15 i en hel vecka, känns verkligen inte som det.

Jag ska strax åka till stallet och rida, tror det blir ridhuset, för det är inte så kul väder idag. Om det är ledigt ska jag nog hoppa. Ska nog ta med kameran, så det kanske kommer upp bilder! :)

Efter jag har varit i stallet, så ska jag in och träna, för pappa ska få en typ visning på allt, och då ska jag följa med så jag får en visning samtidigt, och så gör dom ett schema på vad man ska göra (hoppas jag också kan få ett ^^)


© Foto: Anders Johansson , På bild: Tilda Johansson, Runnbäckens Solstråle
Bilden är från i våras, jag längtar till våren/sommaren


Jag uppdaterar mer senare, pusshej!
2010-01-31 - 13:20:00
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0