Sommaren med Göran

Bild lånad härifrån

Igår tittade jag som sagt på "Sommaren med Göran". Jag tänkte göra en liten recension om vad den handlar om (recensionen är lånad här)och vad jag tyckte och lite sånt.

Handling:
Sommaren har knappt börjat när Göran blir dumpad av sin flickvän. Han ligger rejält efter på jobbet och inkassobreven faller som höstlöv i tamburen. Alla ska dessutom till Doddes midsommarfest på hans lyxiga sommarställe på västkusten. Alla utom Göran. Görans kompis Alex är förstås bjuden men han måste vakta sin flickväns nakenhund Tingeling under midsommarhelgen. Efter lite övertalning seglar i alla fall Göran, Alex och Tingeling ut i skärgården mot Doddes sommarställe. En våt svensk midsommarhistoria tar sin början med jakten på den stora kärleken som lurar någonstans i vassen.

Vad tycker Tilda?
Jag tycker det var en bra film med lite humor och lite kärlek.  Alla ni som gillar romantiska komdedier, ni kan verkligen se den.

Betyg: 1 2 3 4
4/5

2010-01-30 - 18:38:55
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Madeleine

USch, den filmen vill min mamma se med mig man jag vägrar ^^

2010-01-30 @ 21:03:15
URL: http://madeleinesmap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0