Sista dagen på lovet

Ja, idag är det ju sista dagen på lovet, (Fast vi har ju en helg också! ;))

Den tänker jag avsluta bra. Jag tog sovmorgon, och sen en god frukost. Efter frukosten blev det långpromenad med mamma, ebbot och kameran. Blev nog någon fin vinterbild hoppas jag, tänkte ladda in dom nu.

Nu har jag ätit god middag hos mormor och morfar, och tänkte spela lite Eye toy nu, bowling, vollyboll och andra roliga sporter. Längesen jag spelade det, så nu tänkte jag passa på, när jag ändå inte har något annat att göra.

Ikväll blir det Bio, med Sara och Saga, Avatar blir det. Skriver mer om den när jag kommer hem därifrån, eller imorgon! :)


© Tilda Johansson
2010-01-08 - 13:59:24
Djur - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: MIkaela

Fan vilken gullig bild:)

2010-01-08 @ 19:41:14
Postat av: caroline

åh, vilken fin bild :)

Din header äe också jättefin!

Du är duktig att fota.

Kram

2010-01-09 @ 00:02:15
URL: http://caarolinemorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0