Riktig myskväll

Nu har jag haft en riktig myskväll. Börja kolla på en film, såg dock inte klart den, för den verkade inte så bra, så jag gick ner och duschade, la en hårinpackning och ansiktsmask. Lät hårinpackningen sitta i en halvtimma med en plastpåse över (som när man färgar håret) istället för en varm handduk. Har läst att man ska ha det på Lindas blogg, som förövrigt är riktigt bra tycker jag! :)    

Nu har jag tänt levande ljus, smörjat in hela mig med fuktkräm, både kroppen, fötterna, händerna och ansiktet, och tänkte lägga mig och läsa tills jag blir trött och somnar. Lägger mig tidigt, för att kunne läsa tills jag blir trött, annars kommer jag inte somna innan jag ska upp igen, och efter skolan börjar imorgon för mig. Vissa har redan börjat vet jag, men vi börjar imorgon, och det kändes väldigt konstigt att ställa klockan på 6, istället för att kunna sova hur länge man vill.

Men nu vill jag bara säga Godnatt till er! Sov gott!

2010-01-10 - 21:11:54
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0