Plugg, plugg & plugg

Usch, sitter och pluggar en massa. Engelska, fast nästan klar, Matteläxa och plugga inför spanskaprov. Det är inte kul, men jag kämpar på! Har man bara något att äta, så går det bra. Litchi fick det bli, skitgott. För er som inte ätit det, det är en frukt, som är skitgod. (enligt mig iaf) ;)

Snart så ska jag ta en paus, och städa klart mitt rum, för jag hann inte igår, och sen ska jag göra hemmaspa, eftersom det inte blev något igår.

Har också gjort en ny design till Bella, men har inte lagt upp den på hennes blogg ännu, för hon måste godkänna den. Hahaha!


Skriver mer senare, men hejdå så länge!
2010-01-20 - 17:51:34
Skola - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: bella

SV :Jag gillar den

+ du är mycket busig att skriva i min blogg XD

hahhaahah XD

sötnos tack <3

2010-01-20 @ 19:18:36
URL: http://tbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0