Ny vecka, nya tag

Imorgon är det måndag, alltså ny vecka och nya tag. Ska till tandregleringen imorgon med, (vilket jag inte visste, fick ett sms nu). Tror jag ska ta väck tandställningen som sitter i gommen, och även spänna både uppe och nere.

Jag tränade idag, ficken genomgång av allt, och så gjorde han upp ett schema som jag ska följa varje gång jag tränar. Var faktiskt riktigt bra att få en liten genomgång på allt, så att man gör det rätt.

Nu har vi ätit pizza, och jag ligger i min säng med tända ljus och tittar på sista avsnittet av One tree hill, som är riktigt jäkla bra! Haha!


Nu ska jag titta klart, och sen sova. Hörs imorgon, Godnatt!
2010-01-31 - 21:12:44
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0