Längtan efter vår och sommar

Nu har längtan efter vår och sommar kommit till mig. Det var när jag tittade på lite kläder, så himla fina färger och så skönt med korta, tunna kläder. Jag hittade faktiskt en hel del, och eftersom jag ska till Jönköping i helgen, så ska jag åka och shoppa på A6, och då hoppas jag att jag får med mig lite välbehövda saker hem. Jag ska också städa min garderob, (eller, mina garderober) för det är massa som inte passar och som jag inte andvänder, så får jag mer plats i garderoben till nya fina kläder som passar. ;)

Det mesta var "bra-att-ha-kläder", typ som linnen (andvänds nästan alltid av mig, under tröjor o.s.v), lite tunna långarmade tröjor och sånt som alltid behövs. Men somsagt, jag vet inte exakt vad jag sak köpa, men jag hoppas jag kommer hem med saker som jag behöver och blir nöjd med.

Nu sak jag lägga mig, så skönt att lägga sig tidigt. Jag har börjat få ont i halsen, mest därför jag lägger mig så tidigt, för jag är inte så trött, men jag vill inte vara sjuk i helgen, för vi ska antagligen både shoppa och så ska jag åka snowboard, niice. Älskar att åka snowboard, så himla roligt.

Men nu ska jag inte skriva en masa tråkig lång text (som det redan är :/) så nu avslutar jag och går och lägger mig.

Godnatt på er, ingen bild i detta inlägget! Kommer imorgon! :)


2010-01-13 - 21:11:01
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0