Jag har det underbart...

... Här är 35 grader varmt, och jag har det underbart! Har solat hela dagen, och ikväll har vi varit ute och ätit på en fin restaurang vid havet.

Nej, det var bara ett önsketänkande! Tyvärr.


© Tilda Johansson

Jag kan bara säga en sak.. Jag saknar Turkiet, sommaren. Jag längtar som bara den, till Turkiet, till sommaren, till stranden, värmen! Gud vad skönt det ska bli.

Bilden fotade jag i Turkiet, en skön kväll. Jag längtar inte alls tillbaka, nejnej.   JAG VILL BARA DIT NUUU!

Satt och kollade igenom massa bilder från i somras. Jag tror inte heller jag är ensam om att längta utomlands, eller till sommaren.

Nu ska jag lägga mig i min säng, här hemma i kalla Sverige, under ett varmt täcke. Imorgon är det träning på Friskis&Svettis på förmiddagen, sen på eftermiddagen kanske ridning, och sen på kvällen ska jag till kyrkan (konfiramtionen). Uppdaterar innan träning tror jag.

buenas noches mi querido, dormir bien y dulce sueño
2010-01-23 - 22:37:59
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0