Iyi geceler

Iyi geceler, betyder Godnatt på Turkiska. Skrev på Turkiska bara för att jag längtar så himla mycket till Turkiet.

Nu tänkte jag lägga mig, och försöka att vända tillbaka dygnet, så att jag orkar gå upp på måndag, då skolan börjar. Tänkte inte gå upp jättejätte tidigt imon, men senast 9 typ. (a)

Imorgon så ska jag fota, rida, fota, fota och fota, haha.. Nej, men jag har fått låna ett objektiv av fotografen på min pappas jobb, så jag ska fota så mycket jag bara hinner, kan och orkar imorgon. Och självklart kommer det komma upp bilder på bloggen, massor förhoppningsvis. ^^


Godnatt på er, sov gott & dröm sött



2010-01-08 - 23:03:47
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0