I pimp your blog

Hela kvällen nu har jag suttit och pillat med en Design åt min Kusin. Hoppas hon blir nöjd, för hon vet inte om att jag har gjort den, utan det är en överraskning. ;)

Jag har också börjat pilla med en ny design åt mig själv, som ska bli annorlunda mot dom jag har haft innan, (hoppas jag). Jag vet ungefär hur den ska se ut, stilren och fin, hoppas den blir så bra som jag föreställer mig. ;) Tänkte att den skulle komma upp på min födelsedag, men har ganska mycket att göra, så det är inte säkert!


© Tilda Johansson , Sara Svensson

2010-01-22 - 23:28:31
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Kevin Svensson

Vill du hitta en beskrivning hur man designar sin blogg. :)



Jag har inte fattat riktigt hur man gör

2010-01-29 @ 18:08:53
URL: http://nikonnokin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0