Film-mys med.. nyttigheter?

Haha, rubriken stämmer, allt förutom nyttigheter. (a) Dipp och chips kanske inte är så nyttigt trots allt). Fast chips är ju potatis, och dipp är ju typ med grönsaker (lök, paprika och allt sånt vad det nu är) så vi låtsas att det är nyttigt. ;) Fast i och för sig så har jag ju varit duktig och tränat, så måste unna mig lite gottigt.

Nu tjatar jag bara en massa.. Jag ska iallafall titta på Sommaren med Göran, men innan det ska jag duscha, och sen ska jag lägga mig och titta på den och sen en film till om jag inte somnat, och bara titta på film tills jag somnar. UNDERBART!

Jag kommer skriva mer om filmen senare, så ni får veta vad jag tycker. Det är en "gammal" (från i somras) film, så det är säkert en hel del som sett den kan jag gissa!? Vad tycker ni om den?


"Puss & Kram så länge
2010-01-29 - 20:58:52
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0