En varm, mysig brasa

© Tilda Johansson

 

Nu är det bara typ tre timmar kvar, tills jag är 15 år. Kan inte fatta det, haha! Shit, det är ju läskigt. Nu är jag 14, om några timmar är jag 15. ;) Haha! :)

 

Sitter och pluggar spanska, har pluggat jättemycket idag, och lärt mig fem olika gloslistor, som är lite olika många glosor i varje, men som mest typ 40 stycken. Har också skrivit en text på spanska, och räkneord ch massa annat. Känner mig stolt.

 

Nu ska jag gå och lägga mig. Pappa eller mamma har tänt en brasa på övervåningen, och braskaminen är precis utanför mitt rum så det värmer hela mitt rum, mysigt blir det. Ska lägga mig och läsa eller titta på film, och sen sova så att jag orkar upp imorgon, och äta god frukost och öppna paket. ^^ hahah!

 

Godnatt, Vi hörs när jag är 15 år! ;)

2010-01-24 - 21:17:25
Dagbok - 3 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Emmy Söderberg

Grattis :D

2010-01-25 @ 09:25:37
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/
Postat av: T O W E

Grattis! :D

2010-01-25 @ 12:14:32
URL: http://thisismeandmyphotos.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Grattis Grattis bästaste sysling:)<3

2010-01-25 @ 16:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0