Det är storm ute!?

Det blåser riktigt mycket ute nu. Älskar att ligga inne i sängen och titta på film när det blåser eller/och regnar ute. Nu regnar det inte, som tur är, men det blåser riktigt mycket låter det som. Usch!

Bowlingen gick bra, fick fem-sex strikar, men ändå så vann pappa! :( Haha, men det var riktigt roligt iallafall. Jag fotade också lite, och pappa knäppte några kort när jag spelade med, så jag lägger upp på bloggen imorgon, ifall det blir någon bra! :)

Jag vill fota imon också, så jag hoppas på att snön ligger kvar, men det gör den säkert. :) Ska nog rida också, och gå till kyrkan, usch! Men det är bra, för då är det något jag måste gå upp till, annars lär jag ligga och sova halva dagen imon, och då kommer jag aldrig orka gå till skolan på måndag, (om jag ens kommer orka det ändå, haha!)

Idag har jag haft en riktigt bra dag faktiskt, Fota, Rida, Tolka, Fota, Bowla, Äta massa god mat och film! Så nu kan jag lägga mig och sova gott, och vakna upp och ta vara på den sista lediga dagen, innan skolan börjar! :)


Godnatt på er sötnosar, sov gott



2010-01-09 - 23:19:27
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0