Dåligt med bloggandet..

Igår så åkte jag ner till min kusin och var där och mös hela dagen. På kvällen hade vi gäster, och då hann jag inte blogga, så inget bloggande igår!

Idag kommer det antagligen inte heller bli så mycket bloggande, eftersom jag antagligen ska till skåne. Min syster ska dit och bo där i några dagar (nästan en vecka) och hon tar med hästen, så jag följer med och lämnar dom. :) Jag har egentligen innebandy ikväll, men jag har börjat få ont i halsen, så vill inte springa, för det brukar bli värre då, och det vill jag inte. ^^

Det var bara det jag ville säga - Att det antagligen inte blir så mycket bloggande idag. Men jag kan ju kanske blogga lite från mobilen! :)
2010-01-03 - 12:35:13
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: emma

Allt bra? :)

2010-01-09 @ 22:27:38
URL: http://emmaochvilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0