Dagens bästa...

... Är helt klart min säng! Jag har tillbringat min dag i sängen, tillsammans med min gosiga filt, mitt täcke, min mattebok och glosboken.se (datorn), one tree hill och levande ljus (med doft).

Varför jag inte har varit i skolan var för att jag hade jätteont i huvudet när jag vaknade och var knappt levande (trött) och kände mig verkligen inte bra, så stannade hemma från skolan och sov, (har varit uppe sent två dagar i rad) och det var nog brist på sömn, för nu mår jag bättre.

Jag ska fortsätta plugga, och sen när jag är klar med det ska jag bara titta på film. :)


pics

Just det, naglarna igår, det var roligt att följa med, och jag fick vita långa toppar, Anna-Karin (faster) gjorde ena handen, och Helen gjorde ena andra. Den första (A-K's) blev bäst tycker jag. Tack för att jag fick följa med. :)
2010-01-27 - 14:44:22
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0