Brr, vad kallt det är ute!

Ja, det är snöstorm ute, och snöar mycket. Har kommit typ 20 cm, och det är ganska mycket för att vara här. Och det fryser på vägen direkt, och det blåser så det är inte direkt något kul väder ute.

Själv tycker jag det är ganska mysig, eftersom jag ligger i sängen med filt och täcke och massor av kuddar (för att vara exakt, nio kuddar) och levande ljus, precis som innan, och har pluggat klart, kan alla glosor, och har tränat lite på spanskan och lite på matte. Jag känner mig nöjd.

Imon så ska jag till skolan, eftersom jag mår bättre nu. Men man kan ju hoppas att inte bussen kan köra, (haha!). På eftermiddagen så ska jag nog rida eller träna, eller bara plugga, eftersom det är spanskaprov på Fredag. ^

© Tilda Johansson

Bilden är dålig, för den är tagen med webbkameran, och jag är syns i bakgrunden och ser jättetrött ut, vilket jag faktiskt är! ;) Men ni ser iallafall hur naglarna ser ut.

 

Skriver mer imorgon, Puss & Godnatt

2010-01-27 - 20:55:34
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0